Festa de la Mare de Déu de Montalbà. Preixana.
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà la Festa de la Mare de Déu de Montalbà, que se celebra a l’ermita de la Verge de Montalbà, a Preixana. La visita s’iniciarà a l’Ajuntament de Preixana, on el president de la Diputació signarà el Llibre d’honor. Posteriorment, tindrà lloc la processó que s’iniciarà a l’Església Parroquial de Preixana fins a l’ermita de la Verge de Montalbà, on se celebrarà una missa. Finalment, tindrà lloc un esmorzar de germanor i la ballada de sardanes.