Festa de la Mare de Déu de Montalbà
09.15 hores.-Festa de la Mare de Déu de Montalbà. Ermita del Parc. Montalbà El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, participarà en la festa de la Mare de Déu de Montalbà, que tindrà lloc a l’ermita del Parc de Montalbà, acompanyant l’alcalde de Preixana, Jaume Pané. Les activitats començaran amb la trobada al pla de l’església parroquial per anar en Romeria fins a l’ermita de la Verge de Montalbà. Allà es farà missa (10.00 hores), posteriorment hi haurà un esmorzar de germanor (11.00 hores) per acabar amb una ballada de sardanes amb la Cobla-Orquestra Montgrins (12.00 hores). (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)