Festa de la Mare de Déu de Montalbà
09.00 hores.- Festa de la Mare de Déu de Montalbà. Preixana. El vicepresident primer, Jordi Latorre, assistirà a la Festa de la Mare de Déu de Montalbà, a Preixana, que tindrà lloc al Pla de l’Església parroquial de Preixana el proper dimarts dia 11 d’abril. L’acte comptarà amb la participació de Jaume Pané, alcalde de Preixana; Jose Crespín, subdelegat del Govern d’Espanya a Lleida, i Gràcia Auró, consellera del Consell Comarcal de l’Urgell. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)