‘Fem-la petar’. Aula Magna. IEI
El director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté participarà en l’entrevista entre Maria Barbal i Pep Coll, que se celebrarà a l’Aula Magna de l’IEI, i que sota el títol ‘Fem-la petar’, s’inclou en les activitats programades per la celebració de Sant Jordi a l’IEI.