Falles de la Mare de Déu de la Ribera
L’alcalde de la Pobla de Segur i diputat, Marc Baró, participarà en els actes de les Falles de la Mare de Déu de la Ribera de la Pobla de Segur, que comptaran amb l’assistència de la vicepresidenta Estefania Rufach. Després de la recepció a la sala de plens de l’Ajuntament, a càrrec del tinent d’alcalde de la Pobla de Segur, Josep M. Tírvio, la comitiva es desplaçarà per rebre els fallaires (21.30 hores). Posteriorment, es produirà l’arribada dels fallaires, l’ofrena floral a la Mare de Déu de la Ribera i una sardana de germanor (22.30 hores).