Exposició itinerant ‘SEGRE, 40 anys informant’ al Pallars Jussà.

13.00 hores.- Exposició itinerant ‘SEGRE, 40 anys informant’ al Pallars Jussà. Centre de visitants del Geoparc. Tremp. El diputat Marc Baró assistirà a la presentació de l’exposició itinerant ‘SEGRE, 40 anys informant’ al Pallars Jussà, que tindrà lloc dimarts dia 11 d’abril al Centre de visitants del Geoparc a Tremp. A l’acte hi participarà Maria Pilar Cases, alcaldessa de Tremp; Santiago Costa, director de SEGRE; Josep M. Mullol, president del Consell Comarcal del Pallars Jussà; Lluís Tohá, responsable de producció hidràulica de l’Agrupació Baix Pallaresa d’EGPE, divisió de renovables d’Endesa i Núria Cervós, consellera delegada i directora d'operacions de Cervós Grup.

Descarregar esdeveniment