Eucaristia en Honor a la Mare de Déu de Montserrat

El diputat Paco Cerdà assistirà a l’eucaristia en Honor a la Mare de Déu de Montserrat, que se celebrarà a la Catedral de Lleida, organitzat per la Confraria de la Mare de Déu de Montserrat de Lleida i que estarà presidida pel bisbe de Lleida, Salvador Giménez.

Descarregar esdeveniment