Esmorzar de Nadal amb els mitjans de comunicació. Restaurant La Masia

La Diputació de Lleida farà el tradicional esmorzar de Nadal amb els mitjans de comunicació de les comarques de Lleida al Restaurant La Masia. L’acte estarà presidit pel president de la Diputació, Joan Reñé.  

Descarregar esdeveniment