Esmorzar de Nadal amb els mitjans de comunicació
La Diputació de Lleida farà el tradicional esmorzar de Nadal amb els mitjans de comunicació de les comarques de Lleida. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 16 de desembre de 2015