Entrevista pel programa “La Tarda”, a La Xarxa.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, serà entrevistat en directe sobre el “Bus de la Salut” al programa “La Tarda”, de La Xarxa.   Lleida, 26 de gener de 2015

Descarregar esdeveniment