Entrevista a la cadena COPE

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, serà entrevistat per Sergi Tor, al programa ‘El matí a Cope Lleida’ de la Cadena COPE, per repassar els temes d’actualitat de les comarques de Lleida.  

Descarregar esdeveniment