Encesa de llums de l’arbre de Nadal de l’IEI
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en l’acte d’encesa de llums de l’arbre de Nadal de l’IEI que es farà al Pati de l’IEI.
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en l’acte d’encesa de llums de l’arbre de Nadal de l’IEI que es farà al Pati de l’IEI.