El president Reñé convidat a la Festa Major de Solsona 2012

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en els actes organitzats amb motiu de la Festa Major de Solsona. El president de la Diputació arribarà a l’Ajuntament de Solsona a les 10.15 hores, on es farà una recepció oficial per part de l’alcalde del municipi, David Rodríguez. Posteriorment assistirà juntament amb la resta d’autoritats a les diferents activitats programades, com els ballets tradicionals, la tronada que envolta la plaça Major i la ballada de gegants. Als actes de la Festa Major també hi assistirà el diputat Marc Escarré.

Descarregar esdeveniment