El president de la Diputació visita la Noguera
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà aquest dimecres la comarca de la Noguera, on a les 11.20 hores visitarà la bassa de reserva d’aigua de la Sentiu de Sió, acompanyat dels diputats Josep M. Roigé i M. Antònia Pubill, així com de l’alcalde de la Sentiu de Sió, Mario Gené, la presidenta del Consell Comarcal de la Noguera, Concepció Cañadell, i d’altres autoritats. Tot seguit, a les 11.50, visitarà la planta potabilitzadora del mateix municipi. A les 12.00 hores, just després de la visita, el president de la Diputació de Lleida atendrà els mitjans de comunicació a la planta potabilitzadora, situada al C-26, p.k. 32,100 en direcció a la Seu d’Urgell). A continuació, es desplaçarà a Balaguer, on a les 12.30 hores visitarà l’Escorxador Municipal, acompanyat de l’alcalde de Balaguer, Josep M. Roigé, i d’altres autoritats. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquesta visita a la Noguera)