El president de la Diputació visita el Pallars Jussà
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, visitarà aquest dimecres la comarca del Pallars Jussà, on a les 11.30 hores inaugurarà les obres de rehabilitació del ferm i les millores de drenatge de la carretera local LV-5112, de la C-1412b a Orcau, al terme municipal d’Isona i Conca Dellà.
A les 11.45 hores, just després de l’acte inaugural, el president de la Diputació de Lleida atendrà els mitjans de comunicació
Prèviament, a les 10.30 hores, visitarà el Museu de la Conca Dellà i al Coll del Dinosaure, juntament amb l’alcalde d’Isona i Conca Dellà, Constantí Aranda; el president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Joan Ubach, i altres membres del consistori.
A les 12.30 hores Reñé visitarà també el local de l’Epicentre a Tremp.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 18 de febrer de 2015