El president de la Diputació participarà en la tertúlia del programa “Via Lliure” de RAC1

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la tertúlia del programa “Via Lliure” de RAC 1 des de les Bodegues Raimat.

Descarregar esdeveniment