El president de la Diputació participa a la Festa del Ranxo de Ponts
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a la Festa del Ranxo de Ponts (Noguera), que inclourà el tradicional acte de la benedicció i degustació del “ranxo” a càrrec de les autoritats. A l’acte també assistiran la vicepresidenta de l’IEI i portaveu del grup de CiU a la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, i els diputats Maria Antònia Pubill, Xavier Pont i Antoni Navinés.
Sobre les 12 hores, el president de la Diputació de Lleida atendrà els mitjans de comunicació a l’espai Ranxo.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)