El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida es reuneix demà a Cervera amb el sector turístic de la Segarra
El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, i el director Jordi Blanch mantindran una reunió de treball amb els representants del Consell Comarcal de la Segarra, encapçalada pel seu president, Adrià Marquilles. Posteriorment, a les 11.45 hores, tindrà lloc una segona reunió amb empresaris i tècnics turístics de la comarca a la mateixa seu del Consell Comarcal. Aquesta reunió forma part de les trobades periòdiques que organitza el Patronat de Turisme amb els diferents Consells Comarcals i agents turístics de la demarcació de Lleida. Totes dues reunions tindran lloc a la seu del Consell Comarcal de La Segarra. Posteriorment visitaran diferents indrets i equipaments turístics de la comarca.