Dinar del Ranxo de Gualter (La Baronia de Rialb)
El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, acompanyat de la diputada Estefania Rufach, assistiran al dinar del Ranxo de Gualter, pertanyent al municipi de la Baronia de Rialb, que se celebrarà a la plaça del poble.
L’acte estarà presidit per la presidenta del Parlament, Anna Erra, i comptarà amb la participació de l’alcalde de la Baronia de Rialb, Antonio Reig; i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa.