Dinar de germanor XXXVè aniversari de l'Associació Santa Teresina

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, assistirà al dinar de germanor dins dels actes de celebració del XXXVè aniversari de l'Associació Club Santa Teresina.

Descarregar esdeveniment