Dinar de germanor del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers Lleida
El vicepresident Ferran Accensi participarà en el dinar de germanor del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers Lleida, que organitzen al restaurant Resquitx de Golmés, en el que es dona la benvinguda als nous col·legiats, s’homenatja als que porten 25 i 50 anys de professió i es fa lliurament del premi “Amic del Col·legi”.