Dinar de germanor de la 14a Trobada de la Gent Gran de la Noguera
La presidenta de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en el dinar de germanor que se celebrarà a Térmens amb motiu de la 14a Trobada de la Gent Gran de la Noguera. Perelló estarà acompanyada de l’alcaldessa de Térmens i presidenta del Consell Comarcal de la Noguera, Concepció Cañadell, i del vicepresident quart de la Diputació, Eloi Bergós, entre altres. (El servei de premsa oferirà informació d’aquest acte)