Diada de la gent gran
El vicepresident primer, Jordi Latorre, participarà en l’acte d’homenatge a la gent gran que es farà al municipi de Térmens, concretament als nascuts l’any 1943. Els actes estan organitzat per la Llar de Pensionistes i Jubilats Sant Sebastià de Térmens i s’iniciaran amb la celebració de santa missa a l’església parroquial Santa Maria i cantada de la Coral de l’Ateneu de Térmens. Posteriorment es farà un dinar de germanor al poliesportiu; el lliurament dels records als homenatjats, i sessió de ball per finalitzar. Les activitats comptaran amb la participació de l’alcaldessa de Térmens, Concep Cañadell; el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, i el president de Llar de Pensionistes i Jubilats Sant Sebastià, Manuel Vidal.