Diada de germanor de la Gent Gran a Golmés

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la Diada de Germanor de la Gent Gran que es farà al municipi de Golmés (el Pla d’Urgell). Reñé estarà acompanyat de l’alcalde de Golmés, Jordi Calvís, i de membres del consistori. Reñé serà rebut a l’ajuntament des d’on es desplaçarà al Centre Cívic i posteriorment a l’església, on assistirà a la missa i al concert a càrrec de l’Orfeó Golmesenc. A la seva finalització, participarà en el dinar amb la gent gran.

Descarregar esdeveniment