Diada als socis nascuts l’any 1945 (80 anys)
El diputat Fermí Masot assistirà a la Diada als socis nascuts l’any 1945, o sigui que enguany fan 80 anys sota l’organització de l’Ajuntament de Térmens i la Llar de pensionistes i jubilats Sant Sebastià. Es faran actes a les mateixes instal·lacions de la Llar (12.30 hores), una missa posterior, cantada per la Coral l’Ateneu de Térmens, a l’església de santa Maria (13.00 hores); un dinar de germanor, al poliesportiu (14.00 hores), i el lliurament de records als homenatjats (16.30 hores).