Dia Mundial de la Sida

El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez, assistirà a la lectura del manifest amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Sida que tindrà lloc a la plaça Paeria.   A les 12.15 hores està prevista una atenció als mitjans de comunicació, i posteriorment, a les 12.30 hores, un llaç humà pels drets.

Descarregar esdeveniment