Dia Mundial de la Covid persistent
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà als actes del Dia Mundial del Covid persistent, que tindran lloc a l’entorn del carrer Major i la Plaça de la Catedral de Lleida, sota l’organització de l’Associació Long Covid Lleida.