Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, i la diputada d’Igualtat i Cooperació, Helena Martínez, participaran en l’acte de celebració del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones que tindrà lloc a l'Aula Magna de l'IEI. L’acte comptarà amb la participació de la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà, i l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, entre d’altres. Hi assistiran els vicepresidents Jordi Latorre i Estefania Rufach; les diputades Mercè Carulla, Rosa Perelló, Maria Burrel i Elena Ferré, i els diputats Jordi Verdú, Jaume Rutllant, Francesc Sabanés i Fèlix Larrosa. L’acte comptarà amb una interpretació teatralitzada del manifest a càrrec de la companyia Festuc, que llegiran el text en to interpretatiu-reivindicatiu.