Dia Internacional del Voluntariat ‘Amb emergència o sense, voluntariat sempre!’
La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en l’acte de celebració del Dia Internacional del Voluntariat que se celebrarà a l’Espai Orfeó, amb el lema ‘Amb emergència o sense, voluntariat sempre!’, sota l’organització de la Federació Catalana de Voluntariat Social. L’acte comptarà amb les intervencions de segon tinent d'alcalde, regidor d'Acció i Innovació Social i regidor de Participació i Drets Civils de l’Ajuntament de Lleida, Carlos Enjuanes, i el coordinador de la Federació Catalana de Voluntariat Social a Lleida, Ramon Farré. Durant l’acte es farà el lliurament de la categoria local del ‘Premi Lluís Martí’; una performance, a càrrec de la Fundació Tutelar ALOSA; la conferència ‘La importància del voluntariat en els joves’, que oferirà la professora i investigadora a la Facultat de Psicologia, Educació i Treball Social de la UdL, Carolina Blavia, i la lectura del manifest i cloenda.