Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat a Lleida

El diputat de Salut Pública, Òscar Martínez, assistirà a la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat a Lleida, que organitzen les federacions i entitats lleidatanes que es dediquen a l’atenció i l’acompanyament de les persones amb discapacitat (Allem, Fesalut, Fepccat, Ecom, Down, Once i Salut Mental). L’acte se celebrarà a la Sala Jaume Magre de Lleida sota el lema ‘Som persones. No ens etiquetis’.

Descarregar esdeveniment