El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Jordi Latorre, participarà en directe al programa tertúlia que el Col·legi de Periodistes de Catalunya a Lleida, juntament amb la col·laboració de les emissores de ràdio lleidatanes, organitza amb motiu del Dia de la Ràdio. Lleida, 13 de febrer de 2017

Descarregar esdeveniment