Descoberta de la placa del Conservatori Municipal Ricard Viñes i concert ‘Merci, Ricardo’
La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, participarà en la descoberta de la placa del Conservatori Municipal Ricard Viñes i assistirà al concert ‘Merci, Ricardo’, a càrrec d’alumnes del departament de piano de l’Escola Superior de Música de Catalunya, que tindrà lloc a la Sala Simfònica de l’Auditori Municipal Enric Granados.