Debat: ‘La llibertat d’expressió’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, juntament amb la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, presidirà el debat que, sota el títol ‘Llibertat d’expressió’, es farà a l’Aula Magna de l’IEI amb les intervencions de l’escriptora Empar Moliner; i de l’historiador, Josep Maria Solé i Sabaté.