Copa d’Europa FIS d’esquí alpí-eslàlom

El vicepresident de la Diputació de Lleida, vicepresident del Patronat de Turisme, i alcalde de Vielha, Juan Antonio Serrano, participarà en els actes protocol·laris de la Copa d’Europa FIS d’esquí alpí-eslàlom, que tindran lloc al Palai d’Esports de Vielha.

Descarregar esdeveniment