Convenció Nacional d’Alcaldes i Alcaldesses de Catalunya
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en la sessió ‘Coordinació de les Administracions: polítiques urbanístiques, fiscals i repartiment de competències’, en la qual participaran el vicepresident i diputat delegat de Concertació i Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona, Enric Adell; la vicepresidenta primera de la Diputació de Barcelona i alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, en el marc de la celebració de la Convenció Nacional d’Alcaldes i Alcaldesses de Catalunya que organitza alcaldes.eu a l’Hotel Catalonia Ramblas de Barcelona el dies 23 i 24 de maig.