Constitució a la Diputació de Lleida del grup de treball Lleida logística-Corredor del Mediterrani

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, ha convocat per aquest dimecres la primera reunió del grup de treball que ha d’impulsar la plataforma logística de Lleida. La convocatòria respon a la bona acollida que va tenir la primera trobada organitzada el passat 3 de març per la Diputació de Lleida i el grup europeu de reivindicació ferroviària FERRMED, amb l’assistència d’un centenar de representants dels àmbits empresarial, econòmic i institucional. La reunió servirà per assentar les bases d’un calendari de treball amb l’objectiu d’impulsar l’espai logístic de les comarques de Lleida vinculat a la millora viària i ferroviària europea (Corredor del Mediterrani). Lleida, 16 de març de 2016

Descarregar esdeveniment