Consell d’administració del Patronat de Turisme

El vicepresident segon en funcions de la Diputació i vicepresident en funcions del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, presidirà la reunió del consell d’administració del Patronat de Turisme, que se celebrarà a la Sala Viladrich del Palau de la Diputació.

Descarregar esdeveniment