Consell d’administració de l’empresa pública Gestió de Serveis Sanitaris
La presidenta en funcions de la Diputació, Rosa M. Perelló, assistirà a la reunió del consell d’administració de l’empresa pública Gestió de Serveis Sanitaris, que se celebrarà a la sala del Consell de l’Hospital Universitari de Santa Maria.