Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris.

Descarregar esdeveniment