Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris.
La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, es reunirà amb el Consell d’Administració de Gestió de Serveis Sanitaris.