Conferència sobre la línia Lleida-La Pobla de Segur
El diputat Eloi Bergós assistirà a la conferència sobre la línia Lleida-La Pobla de Segur, que impartirà el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Enric Ticó, en el marc del Cercle d’Infraestructures que organitza la Cambra de Comerç de Lleida. Lleida, 7 d'abril de 2016