Conferència ‘Què hem après de les pandèmies?’
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, assistirà a la conferència ‘Què hem après de les pandèmies?’, que oferirà el catedràtic de Medicina Preventiva i Salut Pública de la Universitat de Lleida, Pere Godoy. La conferència està emmarcada en el cicle ‘Nous reptes en la recerca biomèdica’ i tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI.