Conferència: L’equilibri a través de l’alimentació. Sala Montsuar. IEI

La Sala Montsuar de l’IEI acull la conferència L’equilibri a través de la alimentació, a càrrec d’Olga Cuevas, doctora en Bioquímica, especialista en nutrició i salut i directora de la Institució de Formació Professional Sanitaria Roger de Llúcia de Barcelona. És autora de diversos llibres. Conjuga els coneixements científics actuals i la globalitzadora Medicina Tradicional Xinesa, per ensenyar com alimentar-se amb sentit comú. La conferència s’emmarca dins del cicle Salud-Malaltia, una altra visió és possible.  

Descarregar esdeveniment