Conferència “El Monestir de Santa Maria de Vallverd de Tragó de Noguera”

L’Aula Magna de l’IEI acull la conferència “El Monestir de Santa Maria de Vallverd de Tragó de Noguera” a càrrec de Xavier Mora i Giné, president de l’Associació ‘Amics de Tragó de Noguera’. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 8 d'abril de 2016

Descarregar esdeveniment