Conferència '50 anys després del franquisme'
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, assistirà a la conferència '50 anys després del franquisme', que oferiran el politòleg i analista, Jordi Muñoz, i la politòloga i exconsellera de Justícia, Gemma Ubasart. La xerrada, emmarcada en el cicle 50 anys de Democràcia?, tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI.