Concert ‘Units per l’Embruix’
El diputat Òscar Martínez, assistirà al concert ‘Units per l’Embruix’, que tindrà lloc a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida, a càrrec de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, dirigida per Xavier Pagès-Corella i Mayte Martín i Albert Guinovart com a solistes.