Concert ‘Units per l’Embruix’
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, assistirà al concert ‘Units per l’Embruix’, amb l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, dirigida per Xavier Pagès-Corella, i Mayte Martín i Albert Guinovart com a solistes, en el marc del cicle ‘Tardes al Palau’, que tindrà lloc a la Sala de Concerts del Palau de la Música Catalana.