Concert Menaix a Banda
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà al concert Menaix a Banda, que reunirà a l’escenari del Teatre Armengol de Bellpuig una seixantena de músics. Els arranjaments són a càrrec de Toni Xuclà i la direcció musical de Víctor Lleixà.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà fotos d’aquest acte)