Concert ‘La riquesa de la diversitat’, de l’Orquestra Julià Carbonell, en homenatge a Joan Oró
La vicepresidenta Sandra Castro, assistirà al concert ‘La riquesa de la diversitat’, que oferirà l’Orquestra Julià Carbonell, a l’Auditori Enric Granados de Lleida, en homenatge al científic lleidatà, Joan Oró, i en el que es donaran a conèixer els projectes socials que l’Orquestra està duent a terme pel territori.