Concert inaugural del 14è Festival de Música Antiga dels Pirineus
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en la benvinguda institucional i assistirà posteriorment al primer concert del 14è Festival de Música Antiga dels Pirineus que tindrà lloc a l’Ajuntament i la catedral de la Seu d’Urgell, respectivament, sota la presidència de la consellera de Cultura de la Generalitat, Sònia Hernández i la ministra de Cultura, Joventut i Esports d’Andorra, Mònica Borrell. També hi participaran l’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera; la delegada de Cultura de l’Alt Pirineu i Aran i alcaldessa del Pont de Suert, Iolanda Ferran, i el director del Festival, Josep Maria Dutrèn.