Concert en homenatge a Àngel Pujol

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, assistirà al concert que es farà a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida en memòria d’Àngel Pujol. El concert serà a càrrec de David Jordà, Teresina Jordà i Mari Cruz Nebot.

Lleida, 28 de gener de 2015

Descarregar esdeveniment